Spiller webmaster postede et indlæg den 01/10 15:00 på MadLotto Forum: TOMBOLAS SHOWCASES: skift til at komme . Besvar ham på MadLotto og udveksle med andre spillere - side 3
Gratis lotteri !! Tilmeld dig og spil vores gratis lotteri! 2 trækker pr. Dag med 74 500 gevinster pr. Lodtrækning!
Det sker for mig jævnligt. Enten bemærker du det og omskriver det, eller også bemærker du det ikke, og vi vil aldrig vide, hvad du mente. Det er irriterende!
Det er 2 dage i træk, at mine lodtrækningsmontre ikke er blevet refunderet til mig. Er dette et generelt problem eller er det bare mig?
Hej ohaime13! 🙋
Tilsyneladende for alle, der satsede Spilpoint på tombola-showcases den 30. og 31. oktober ( MadWin , CadoVillage , QuoVerbis eller MadLotto ). Som det allerede er sket tidligere med tilbagebetaling af Spilpoint eller tildeling af gaver, er det bedst at vente. Det er irriterende, men godt. Og 1. november kræver, som webmasteren sagde, at kundeservice ikke er i fuld fart.
God weekend til alle! 🍸
Jeg har heller ikke fået refunderet mine Spilpoint . Øh ja! Hos MadWin også nogle sig af den lange weekend! Vi får helt sikkert nyheder i morgen. Det er rigtigt, at vi som følge heraf ikke havde mulighed for at satse vores Spilpoint igen på andre gaver. Medmindre vi vandt (alt), hvad vi ville. En slags røveri 😂🍸
Gør jeg det forresten forkert, eller når vi ønsker at forhåndsvise vores beskeder, opstår der et teknisk problem (det vi skrev bliver slettet, når vi redigerer)? Så der mangler noget i meddelelsen lige ovenfor.
Det har været 2 dage i træk, at mine raffle vinduer ikke refunderes. Er det et generelt problem, eller er det bare mig?
Hej ohaime13! 🙋
Tilsyneladende for alle dem der satte MadWin CadoVillage showcases den 30. oktober og 31 ( MadWin , CadoVillage , QuoVerbis eller MadLotto ). Som det er sket i fortiden med point refusion eller gave giver, den bedste ting at gøre er at vente. Det er irriterende, men godt. Og den 1. november kræver, at kundeservicen ikke er i fuld fart, som webmaster siger.
Det har været 2 dage i træk, at mine raffle vinduer ikke refunderes. Er det et generelt problem, eller er det bare mig?
Hej ohaime13! 🙋
Tilsyneladende for alle dem der satte MadWin CadoVillage showcases den 30. oktober og 31 ( MadWin , CadoVillage , QuoVerbis eller MadLotto ). Som det er sket i fortiden med point refusion eller gave giver, den bedste ting at gøre er at vente. Det er irriterende, men godt. Og den 1. november kræver, at kundeservicen ikke er i fuld fart, som webmaster siger.
god aften! hvornår begynder det nye system lige? Jeg kunne validere en anden anmodning om en gave, det vil tælle eller ej? (Det er altid bemærket, at du kan komme tilbage hver dag)
God aften Currant!
De nye bestemmelser blev planlagt i begyndelsen af ugen. Intet i horisonten. Du kan normalt validere dine gaver. Lad os vente ...
god aften! hvornår begynder det nye system lige? Jeg kunne validere en anden anmodning om en gave, det vil tælle eller ej? (Det er altid bemærket, at du kan komme tilbage hver dag)