zosk skrev: Hej, dette problem er aldrig sket for mig... hvis det stadig sker for dig, så kontakt kundeservice, de kan måske hjælpe dig. Jeg har et andet problem i to dage 🙄: delen af startskærmen Slettede du alle midlertidige filer fra din browser inklusive cookies? Den løser mange problemer med denne lille teknik
Hvad mig angår, har jeg intet identifikationsproblem. Jeg ved ikke, hvor dit problem kan komme fra, men har du prøvet at opdatere siden? Kan dette skyldes din cookie-acceptkonfiguration? Du bør kontakte kundeservice (tilgængelig på hjemmesiden øverst) og fortælle dem årsagen til din anmodning. MadWin teamet vil helt sikkert hjælpe dig bedre end mig! 😉 Held og lykke i fremtiden!
Hej, dette problem er aldrig sket for mig... hvis det stadig sker for dig, så kontakt kundeservice, de kan måske hjælpe dig. Jeg har et andet problem i to dage 🙄: "gratis spil"-delen af startskærmen downloades ikke helt, den forbliver blokeret på 88%, pludselig har jeg ikke adgang til spilikonerne og kan ikke spille! er dette nogensinde sket for nogen? Jeg ringede til kundeservice, vi får se... men det er stadig frustrerende ikke at kunne spille mine 15 daglige spil! 😢
Hej, jeg foreslår, at du forklarer dit problem til kundeservice, de vil helt sikkert kunne forklare dig, hvor problemet opstår. Måske er det også en indstilling på din computer, hvis du f.eks. blokerer pop-up vinduer, virker det måske ikke. Held og lykke
Jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke kan spille gratis spil når jeg klikker på et af disse spil det fortæller mig at genidentificere mig igen og igen uden at jeg kan spille kan du hjælpe mig ved at give mig en forklaring kan ses også det sker for dig tak