Spiller webmaster postede et indlæg den 29/01 19:50 på MadLotto Forum: LÆS FØRSTE: Forslag til at hjælpe dig . Besvar ham på MadLotto og udveksle med andre spillere - side 3
Gratis lotteri !! Tilmeld dig og spil vores gratis lotteri! 2 trækker pr. Dag med 74 500 gevinster pr. Lodtrækning!
mamiefollette skrev: Jeg er ny til MadWin men jeg er allerede afhængig af bonusord. Desværre har jeg et problem, at jeg ikke modtager min deltagelse hver dag til at spille, og jeg vil gerne vide hvorfor? Dette er de eneste spil, jeg giver mig selv, så hjælp mig; Merci !!!!!!!! hej jeg har normalt 15 gratis spins om dagen ... hvis de ikke kontakter kundeservice, vil de helt sikkert svare dig ....
Jeg er ny til MadWin men jeg er allerede afhængig af bonusord. Desværre har jeg et problem, at jeg ikke modtager min deltagelse hver dag til at spille, og jeg vil gerne vide hvorfor? Dette er de eneste spil, jeg giver mig selv, så hjælp mig; Merci !!!!!!!!
melann skrev: Jeg kan ikke spille siden fredag. Men jeg gjorde ikke nogen manipulation på min computer: siden forbliver hvid til spil. Jeg forstår ikke ser du 3 små geometriske figurer normalt øverst til venstre i vinduet, fordi i dette tilfælde er det et problem med flash, som du skal downloade igen (gratis også)
"Spillene vises ikke på hjemmesiden (stort hvidt mellemrum på midten af siden)" "indholdet af vinduet (pop-up) af spillet forbliver hvid / sort" => Til disse spørgsmål: Problemet kommer fra flash plug-in, som ikke (eller dårligt) er installeret på din computer. Forslag: geninstaller det eller installer en nyere version. Spørg kundeservice om nødvendigt at forklare manipulationerne.
"Når jeg klikker på spil, sker der intet / ingen vindue åbnes" => til dette spørgsmål: problemet kommer fra en anti-pop-up, som du har installeret (nogle gange uden at vide det) på din computer. Du skal deaktivere det for at spille vores spil. Derudover er en anti-pop-up ofte inkluderet i "søjler" som Google, Yahoo, MSN ... osv. Igen skal du deaktivere denne specifikke funktion (uden at slette din "bar").
"Jeg gjorde alt det arbejde, der blev foreslået af kundeservice, men det virker stadig ikke" => computerens mysterier ... i 90% af tilfældene er ændringen af internetbrowser den ultimative løsning, der kan løse alt! Hvis du f.eks. bruger Internet Explorer, skal du downloade Firefox og omvendt (denne software er gratis).
Husk i hvert fald, at kundeservicen kun kan være effektiv i sit svar, hvis du så præcist beskriver dit problem!
Selvfølgelig, hvis nogle af jer ønsker at udfylde disse data ved at forklare for os hvordan de løste nogle problemer, er de velkommen!