Jeg svarede i sidste uge på en anden besked, der stillede det samme spørgsmål, hvorfor det forekom mig, at det ikke var nødvendigt at svare ud over din henvendelse, men grundlæggende for at opsummere er det simpelthen nødvendigt at tage i betragtning, at vi er på ferie. Som følge heraf er vi i reduceret personale i øjeblikket, hvilket forlænger behandlingstiderne for kundeservice og validering af gevinster. Vi beklager dette og tak for din tålmodighed. Og så er ferien nu næsten ovre, alt vil genoptage normalt om et par dage...
hej godt det er ikke et personligt spørgsmål. Jeg vil gerne vide, hvorfor der er gået 15 dage, at min status forbliver afventende for en børste, og at mine spørgsmål til kundeservice forbliver ubesvarede? det er alt tak for at hjælpe mig
hej, jeg ville bare vide, om MadWin holdet var overbooket de sidste to dage? fordi jeg sendte et simpelt spørgsmål for 48 timer siden om en gave og intet svar tak skal du have