|
Hej 🙋
Jeg må desværre endnu en gang huske, at dette forum ikke kan bruges til at afsløre meget personlige tilfælde, vi kan ikke svare dig her! Kontakt venligst kundeservicen, som også er den eneste, der kender situationen på din konto og derfor den eneste der kan svare dig effektivt!
Jeg kan kun gøre to generelle bemærkninger: * Checks sendes med en lav hastighed, så det tager lidt mere tid at blive rutet. Men hvis du ikke har modtaget det efter lang tid, tøv ikke med at kontakte kundeservice, så vi kan overveje en modstand mod checken!
* Når en gave er "gyldig" betyder det at du modtager den på den næste forsendelse, hvis vi har den på lager, hvilket er tilfældet for de fleste gaver, der tilbydes. Nogle gange holder vores leverandører imidlertid ikke den forventede leveringstid, i så fald kan det tage lidt længere tid. Endnu en gang er den bedste måde at være beroliget på at kontakte kundeservice!
Gode spil! The Web '
|