Spiller poppers50 postede et indlæg den 17/09 15:28 på MadLotto Forum: til sporing af indtjening . Besvar ham på MadLotto og udveksle med andre spillere
Gratis lotteri !! Tilmeld dig og spil vores gratis lotteri! 2 trækker pr. Dag med 74 500 gevinster pr. Lodtrækning!
det er svaret super klart! du bør erstatte kundeservice 1loup2 fordi han foruden den "allerede behandlede" fortæller mig intet andet! så jeg håber på mit Harry Potter spil på Wii! (min fødselsdag er 12/10, så måske MadWin vil gøre en gestus for disse 4 lange måneder med at vente!
poppers50 skrev: vi skal optimere for kreditter! Jeg spiller næsten ingen gratis spil! alle mine gevinster kommer fra betalte spil !! MadWin bruger posten som transportør! Hej poppers50 🙋
Undskyld for dine tabte partier via post se samme stjålet af dem selv
Jeg lavede et eksempel på det og led det i begyndelsen af dette år af vores venner fra posthuset 😈
Alle de partier vi modtager går ikke igennem MadWin , så det er klart, at for dem er det umuligt at give os sporingsnumre.
Alle partier i henhold til deres værdier bliver leveret til underskrift. Hvis intet kommer, anbefaler jeg dig derfor at kontakte dig med MadWin ved at kommunikere dem med de MadWin partier, hvoraf du finder alle detaljer i suvi-sektionen af din indtjening. Kun de vil være i stand til at kontakte deres leverandør for at starte en procedure på posthuset.
Et rådsvåben af tålmodighed !! Fordi når posten erkender, at hun lavede en fejl! Du må ikke have travlt for en kompensation fra deres side 😈
FYI, mit problem jeg havde med dem til at starte i slutningen af december 2006, og jeg havde refusionen efter fem måneder (458 €).
Så for at konkludere, lad ikke sangen gå (for at sige), betaler MadWin for os. Som følge heraf skal Posten opfylde sine forpligtelser overfor disse kunder!
vi skal optimere for kreditter! Jeg spiller næsten ingen gratis spil! alle mine gevinster kommer fra betalte spil !! MadWin bruger posten som transportør!
Hej Poppers Jeg synes det er en god ide Vi opretter dette system, hvor jeg arbejder, så kunderne forbinder direkte med koden hos transportøren, hvilket sparer tid pr vores kundeservice forbliver ved at vide, hvordan MadWin og hvilken transportør de passerer, og hvis han tilbyder denne service nogle gange honereux at følge I hvert fald undskyld for din kdos har jeg aldrig haft et problem med vores venner postmænd hvis jeg kan stille dig et spørgsmål, hvordan går du op til 3 eller 4 millioner point synes det langt !! a +
Virkelig ingen held jeg ser, for min del har jeg aldrig haft dette problem Jeg har altid fået alt så til dit spørgsmål Jeg ved ikke, om det er muligt, god fortsættelse
Hej til hele teamet og især til MadWin gaver. dette forslag er for dig. Alt for ofte mistede posthuset min pakker (allerede 3 harry pottere sendt og ingen modtaget) og 2 vendte tilbage. hvad ville det være dejligt at tilføje i opfølgningsgevinsterne for de store partier sendt i pakker spores, er det NUMBER TRACKING FOR, hvad der skal vide, eller det er bedre end at skade kundeservice Hvad synes du andre ???