|
Hej alle sammen Jeg betaler med paypal 2 gange, men de tilføjer ikke mine kreditter, hvordan man laver?
|
|
bjr,
Det er ikke SC, der vil løse dette problem, men snarere det tekniske team, men siden begyndelsen af marts ser det ud til, at de ikke er i stand til at løse denne tvist 🤕
|
|
Jeg har også det samme problem, jeg tror, at i stedet for at sige, at kun kundeservice kan hjælpe os, skal det ses for at rette op på problemet. ^^
|
|
Jeg har lige sendt dem min transak 'num
|
|
hej !! 🙋🙋
Jeg modtog endelig mine kreditter !!! en stor tak! 😃 QuoVerbis tager "dyrets hår" efter et langt rod.
|
|
Hej !!
Jeg kunne i dag sende dato, klokkeslæt, beskrivelse, transaktionsnummer, modtager og beløb til kundeservice for at lette deres opgave .... 🤔
Jeg håber snart at blive krediteret ... 🙂
Vi ses snart 😃🙋🙋
|
|
Hej 🙋
Mig også jeg venter stadig på svaret, fordi jeg kontaktede kundeservicen siden hændelsen blev kendt fredag aften ..... stadig ikke svar, stadig ingen kredit, men min konto internet + stadig opkrævet og jeg er ... undskyld 🙁
Det vil være 5 dage i aften .... inklusiv weekenden
🙋🙋
|
|
Som allerede nævnt, kun kundeservice til at svare dig! De vil tjekke din konto og foretage korrektioner, hvis det er nødvendigt!
gode spil! The Web '
|
|
Et svar venligst!
|
|
Hej,
Jeg havde problemet med internetkøbskøb over fredag. Min internet konto plus er blevet opkrævet 3 gange 10 euro og jeg havde ingen kredit !!!! hver gang jeg fik at vide, var der et problem 😕
Jeg advarede straks SFR tilbagebetalt mig 2 gange 10 euro, men det forbliver 10 euro debiteret, og som jeg ikke havde kredit! hvor er disse 10 euro ?? 😡 Jeg meddelte straks kundeservicen, og jeg har stadig ingen svar fra dem mandag kl. 13.00 ...
Er dette sket med en anden til internettet betaling længere?
🙋🙋
Ja, jeg har det samme problem, men jeg venter på svarene.
|
|